Předtím, než si budete moct zahrát, bude zapotřebí provést několik po sobě jdoucích kroků, které spolu s činnostmi nutných po skončení hry vysvětlují jednoduše tyto piktogramy:
1. Rezervace
Vše začíná rezervací kurtu. LTC Chrást nad Sázavou disponuje 2 venkovními antukovými kurty. Zamluvení kurtu provedete na stránce Rezervace. Pro uskutečnění rezervace se musíte přihlásit ke svému účtu. Pokud nejste přihlášeni, systém Vám nabídne registraci nového účtu.
Registrovaný kurt bude nutné do 30 minut zaplatit platební kartou na straně Platba rezervace.
V případě, kdy nebudete moct využít zarezervovaný kurt, lze rezervaci posunout do budoucnosti ve správě svých rezervací na straně Moje rezervace. Rezervaci lze posunout na jiný termín nejpozději před zahájením hry.
Podrobný obrazový návod k vytvoření svého účtu, první registrace a následné platby naleznete zde.
2. Platba
Kolik Vás bude stát rezervace kurtu se dozvíte v ceníku.
Jak a kolik budete platit se popisuje v sekci Rezervace.
3. Odemčení areálu
Pokud máte kurt zarezervovaný, tak si lze PIN kód k zámku u vstupní branky zobrazit v záložce Moje rezervace. Bez provedené rezervace si můžete o PIN kód zažádat v záložce Přihlásit / PIN.
Více informací o přístupu přes zámek s PIN kódem naleznete zde.
4. Kropení tenisového kurtu
Antukový kurt se musí kropit vodou z několika důvodů:
- suchý povrch tvrdne a má větší kluzkost, což zvýšuje riziko poranění hráčů
- suchý povrch práší, hůře se pak hráčům dýchá a dochází k úbytku antuky
- snižuje se opotřebení a prodlužuje životnost kurtu
Kurty jsou zavlažovány i automaticky mimo hrací hodiny, což významně snižuje časovou náročnost zavlažování hadicí před začátkem hry.
5. Úklid
Úklid před a po hře popisuje provozní řád.
Úklid po hře se započítává do rezervovaného času. Při úklidu používejte nejen síťovačku, ale také ještě předtím hrablo.
6. Hra
Hrajete-li dvouhru, můžete pro podporu sítě využít 2 sloupků, které se uchovávají v dutině síťových sloupků kurtu č.1. Pro připomenutí se středy těchto podpěr staví 91 cm od čáry ohraničující dvorec pro dvouhru.
Přejeme Vám příjemnou hru!
7. Uzamčení areálu
Poslední hráč, který opouští prostor kurtů, areál uzamyká se stejným PIN kódem, jakým byl zámek otevřen.